donderdag 20 november 2014

Er kwam een vervolg

En of er eentje kwam, een vervolg dus op dit verhaal.

Andere setting maar ik was nog TV aan het kijken. We schrijven nu vorige week, een dag in november, dat H.T.B. thuis was.

Hij gaat netjes naar de badkamer waar het toilet is, als je in Antwerpen bent. Flink zo.

En dan wenst hij terug naar bed te gaan. Dus ik zie hem richting onze keuken sloffen en ik zeg: "Gaan we in de keuken slapen?"

Als antwoord geeft hij: "Go to the light." Draait zich om, sloft richting slaapkamer en duikt zijn bed in.

Dat voorval was ik eigenlijk wat vergeten tot ik hem een paar dagen geleden vroeg wat hij die avond had gezegd.

"Hoe? Watte? Wat heb ik gezegd?"

Hij wist het dus weer niet meer.... maar kon er wel om lachen...

Vanwaar haalt hij nu zoiets weer?

Is dat gelijk vliegen of muggen die worden aangetrokken door het licht?





9 opmerkingen:

ms zei

Go to the light? Dat klinkt erg mysterieus.

;-)

Onliemie zei

Oei ne slaapwandelaar in huis! En dan nog nen Engelse...Dat vraagt om problemen! ;-)

Anoniem zei

haha, ik vraag me af wat voor 'lolligs' je nog gaat beleven met H.T.B. ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@MS: de bekende tunnel zeker? ;-)
@ OnlieMie: hij heeft meestal wel een doel :-)
@Hilde: Ik ook!

rietepietz zei

In ieder geval is het nooit sáái op deze manier;-)

Desire zei

Of heeft hij 'het licht' in de keuken gezien soms? ;-)

Anoniem zei

haha Desire, dat dacht ik ook!!

Lutje zei

tja, waar zat die met z'n gedachte, ik denk dat ie geen light wilde zien, maar gewoon wilde slapen

Unknown zei

Haha, ik denk het!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...