maandag 14 juli 2014

Wat poezen lijden kunnen

M.K.P. Is bij La Reine en dat betekent dat Marieke en Fientje van mij eten krijgen.

Vandaag kom ik thuis van het werk en uiteraard staat Fientje te bleiten voor eten. What's new Pussycat.

Enfin, ik neem een proper bakje en verdeel netjes het natvoer over de twee bakjes! Poezemiekes eten geven. check, done.

En ik rommel wat verder, administratie, etc...

Tot ik zo'n uurtje later terug de keuken in duik.

En wat zie ik daar nu staan op het aanrecht?

Het bakje met natvoer!!

Moraal van het verhaal: Ge moet dat ook op de grond zetten he!

9 opmerkingen:

Moois van mie zei

amai, gij hebt brave poezen in huis als dat er nog stond ! !

Miss Milla at Home zei

Ik dacht dat poezen wel tot bij het eten zouden springen. Alhoewel, ons Fleurtje (hondje) neemt ook niets van de salontafel, toch niet wanneer we het zien ;-)

Anoniem zei

HAHAHA..
Hier zou er gewoon op het aanrecht gesprongen worden. "Oh... Mocht dat niet?? Jammer, had je het bakje maar op de grond moeten zetten... " :')

torfs gilbert zei

de dame des huize een beetje verstrooid, kan gebueren,maar ze hebben dan toch lekker kunnen eten he

Unknown zei

Haha, die katjes moeten nogal zin gehad hebben in dat eten!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Céline S: ze hadden me al een paar keer aangekeken maar mij frank was totaal niet gevallen.
@Deborahhamar/Miss Milla/Moois van M(i)e: Wel opgevoede he. Als wij het niet zien.

A van de Aa zei

Ze zullen het je nog wel laten weten dat je je plichten hebt verzaakt, daar zijn katten goed in.

rietepietz zei

Hoewel.... een béétje kat springt de aanrecht toch wel op als hij honger heeft;-)?

Onliemie zei

Bij ons zou dat OP het aanrecht al even snel op zijn! En op de grond is hier geen optie... dan vliegen de honden er direct op... is blijkbaar veel lekkerder dan hun eten? Brave kat hebben jullie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...