dinsdag 14 januari 2014

Slaapdronken

Ik werd wakker en zag in mijn ooghoek Marieke op mijn nachttafel staan.

Aangezien de dieren des huizes altijd begroet worden, ook die ochtend!

"Haai Mimieke, ben je er?"

En bij een verbale groet ook de aanraking onder de vorm van een aai over het bolleke.

En toen pas voelde ik dat ik niet Marieke aan het strelen was, maar onze Happy Light-verlichting die op het nachttafeltje staat.

Tja, dat is ook rond, gelijk ons Marieke.

Maar de realiteit was, gewoon slaapdronken.


16 opmerkingen:

torfs.gilbert allemaal foto's zei

eerlijk gezegd dan moet je toch goed geslapen hebben,en met je gedachten heel ver nog in slaapland geweest zijn, en al goed dat je marieke maar zag staan! veronderstel....

Lutje zei

tja, je was echt slaapdronken dan....zelfs ik zie het verschil :o)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Lutje/Gilbert: En achteraf voel je je zo dom..

A van de Aa zei

Mij overkomt ook soms ook zoiets, maar dat heeft dan meestal te maken met de avond ervoor ....;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@A van de Aa: Naweeën van wat gerstenat dan. ;-)

Lutje zei

ik denk dat dit menselijk is, ik zag eens een film van vampieren met rode ogen. ik ging slapen en werd wakker, en wat zie ik.....rode ogen die me aanstaren....(was het lichtje van de tv) zo is dat 's morgens ook, je bent net uit je slaap en dan....

torfs gilbert allemaal foto's zei

christel, je moet je daardoor niet dom voelen he, dat ben je niet, alleen is dat de slaap die bezit van je houden!

Anoniem zei

Hahaha ! Ik heb ook al eens een mompelend gesprek gehad met een van mijn poezen die tegen me lag. Toen bleek dat het gewoon de dekens waren. Geen kat in de buurt ! ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: jongens toch. ;-)

Anoniem zei

Als ik dit zo lees, ben ik blij geen dier te hebben, dat evt 's morgens op mijn nachtkastje zit. Vind het al fijn "gewoon" wakker te worden...

Lutje zei

Ik wens je een hele fijne zondag

Elisse zei

Hahahaha, die verhaaltjes hier altijd, laten me altijd lachen!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Elisse: Was wel gênant toen ik het me realiseerde hoor. :-)

Lutje zei

een fijne woensdag

Elke zei

OMG, dan lig je toch wel plat van het lachen achteraf, neen? ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Elke: Dat wel, kan nu nog een happy smile ervoor op mijn gezicht toveren.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...