dinsdag 5 november 2013

Lachen met

We waren weer naar onze tweede home afgelopen weekend en gingen eens de andere kant op. Ditmaal eens langs Oud West ons begeven om daar onze stad te verkennen.

We lopen langs andere winkels, lelijke panden, vuile ramen, een opvang voor daklozen en ook een psychiatrie passeert er op onze weg.

Het is pas als we langs de overkant van de straat terugkeren, we goed en wel zien wat er als soort van kunst op het gebouw van de psychiatrie prijkt.


 
Lachen met jezelf is de beste therapie zeker. Of je kan het ook zien als: "Als je zover op de ladder bent geraakt, is het tijd om hier binnen te stappen."

9 opmerkingen:

betacletransplantatatie zei

eigenlijk speelt het geen rol,
met lachen blijf je gezond voor al van geest hoe meer je lacht hoe jonger je blift voelen

Anoniem zei

toch wel beetje macaber hé!
groetjes, Hilde

Lutje zei

ik zie mezelf die ladder nog niet opgaan, dus zo gek ben ik nog niet ;-)

Lutje zei

een fijne vrijdag en voor straks wens ik je een heel leuk weekend

Anoniem zei

Hahaha ! Zie je : ik blijf ook lachen om gezond te blijven. ;-)

Lutje zei

een fijne vrijdag en voor straks wens ik je een heel leuk weekend

Lutje zei

ik wens je een leuke week

veerle zei

Je bent toch zeker dat het kunst is, en er niet iemand is gesprongen even nadat jullie zijn gepasseerd?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Veerle: misschien ooit weleens :-)
@ Michenco: zo hoort het.
@ Hilde: Alsof ze er carte blanche voor geven.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...