woensdag 4 september 2013

Home alone

Het nieuwe schooljaar luidde ineens ook de info-avond in. Het eerste gedeelte is altijd volgens een vast stramien , het twee eigenlijk, maar zo net dat tikkeltje anders.

Dus ook zo gisteren.

Er werd maandag een hoorn des overvloeds gekookt, zodat het snel zou gaan want het Mothership mag niet gaan stressen.

Mijnheertje Koekepeertje moest zijn wekker op zijn GSM zetten zodat hij tijdig naar bed zou gaan.

De avond verliep vlot en ik kon al vrij snel laten weten dat ik onderweg was.

En wat was hij lief: "Mama, ik lag al in mijn bed."

Check! Hij had naar zijn wekker geluisterd.

Maar het allerschattigste was toch: "Ik wou de afwas nog wegzetten én toen zag ik op mijn klok dat het vijf vóór negen was. Dus heb ik mijn computer maar snel afgesloten en ben ik gaan slapen!"

Loslaten is dat ook. Hij had het goed gedaan. Hij was al eerder eens alleen geweest maar niet zo lang. Perfect en fier gelijk een gieter om de lovende woorden.





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe lief ! Nu nog leren eerst het 'werk' te doen en daarna de beloning van de pc. ;-)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco: inderdaad, dat dacht ik ook, maar zij. Intentie was goed.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...