dinsdag 19 maart 2013

Mini

Toen ik nog een mini-Mothership was ging ik vaak of beter alle vakanties wel naar zee met mémé en pépé. Dat was naar Middelkerke, maar wat het leukste eraan was dat het in een omgebouwde bunker van het leger was.

Deze was omgebouwd tot appartementen, héél basic maar oh zo leuk.

En destijds had pépé steevast een minifietske mee. Ik zie hem nog 's ochtends met dat fietske vertrekken om een paar kilomter verder om koffiekoeken te gaan.


En nu, nu heeft H.T.B. er ook eentje.

Handig voor Amsterdam om van het appartement naar het werk te fietsen. En voor ons om koffiekoeken, als we in het weekend eens naar daar gaan.


13 opmerkingen:

zapnimf zei

Kan 'm plooien? De minifiets bedoel ik, niet HTB.

Als ik het goed begrijp ben jij in de week een alleenstaande moeder?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Zapnimf: Yep, hij kan verkort worden! Dat klopt, gedurende de week woont hij daar.

The Empress zei

Handig die fietsen, zie het ook wel eens in de trein.

veerle zei

Die minifietskes zijn echt iets 'terug van weggeweest', he?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@The Empress: Heel handig inderdaad, zeker voor verplaatsingen waar je nadien dan niet of moeilijk met het openbaar vervoer geraakt.
@Veerle: Een echte hype is het terug!

Anoniem zei

Iemand op mijn werk heeft ook zo iets. Ja, weer helemaal terug.

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Michenco:Alles keert weer he, ook met de mode.

Lutje zei

ik dacht dat het niet meer bestond, maar het is handig

Anoniem zei

'koffiekoeken opgehaald met minifietske', 'k denk dat die de beste ter wereld moeten smaken ♥ ☺!

Tartelette Maison zei

Haha, ik heb zelf ook zo'n minifietske gehad. Eentje dat je kon opvouwen zelfs. Een litteken boven mijn knie laat me daar nog regelmatig aan terugdenken. :-)

Sylvia zei

Mijn moeder heeft er eentje, op de boot. Ik kan er niks mee, mijn knieën vinden 'm niet fijn ;)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Zuster Klivia: Dan blijf je er maar beter af! ;-)
@Nanabee: Deze vouw je ook op hoor! Oesje, er serieus mee gevallen dan of hopelijk niet met vel van de knie tussen dat opplooisysteem geraakt.µ
@Hilde: Ik laat het je weten! :-)

Ellen zei

Nog nooit gezien zoiets. Handig. Zou nog iets voor mij zijn, ik heb geen deftige fiets meer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...