maandag 4 juni 2012

bont allegaartje

Volgens Mijnheertje Koekepeertje is een lieveheersbeestje "rood met ZWITTE stippen".

En ze hadden het ook over "doode" mensen" gehad en daar hij had opgeschreven dat zijn pappie, geboren was in 1789 geboren! En die "liegen" ook op het kerkhof en Juzus hankt aan een kruis. Maar de "terugleevendmaker" is een robot!

En dan zei hij nog: "Amaai, mama goed dat ik mijn agenda wel van buiten kende hé.... want anders was het weer AMBRAS met jou omdat ik hem vandaag vergeten was!".

Mama, dronk wijselijk een glaasje wijn en liet de dag gewoon aan haar voorbij gaan! :-)

4 opmerkingen:

D en N zei

Ik begin mij toch een beetje zorgen te maken op welke school M.K.P. zit...kan niet veel goeds zijn als ie zulke dingen zegt en denkt ;-).

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

@Nienke: En het is een katholieke school en dan Jezus verkeerd schrijven! :-) Zal het maar niet vertellen aan de juf! :-)

Anoniem zei

Alle begin is moeilijk. Komt wel goed. :-)

Anoniem zei

Alle begin is moeilijk. Komt wel goed. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...